I just wanna know

Nu har jag duschat, bytt kläder fem gånger och sminkat mig. Redo att gå. Vet inte om jag ser fram emot det här egentligen. Utspring i sig är jävligt taggande för sin egen stundent och det kommer va ett jävla drag men det finns ett litet men. Jag har något 'otalt'  med typ halva klassen som springer ut. Kan vara halva skolan också, jag vet faktiskt inte. Otalt kanske var fel ord, men ni förstår. Vill inte vara för specifik. Det är inga lovestories direkt. Jag har redan sagt för mycket...

Så jag tänker gömma mig bakom mina brillor hela dagen. Peace out.




Kärlek
Postat av: Erica

Don´t mess with my sis, då jämnas skolan med asfalten!!!

2010-06-04 @ 21:24:36
Postat av: Markus (kreski)

Här ska det inte gömmas någonting! SE MIG, HÖR MIG, RÖR MIG!!!!!

2010-06-05 @ 14:15:09

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0