I don't want to walk this earth if I got to do it solo

Jag har gjort så mycket i mitt liv när det gäller kärlek. Jag har nog gjort det mesta man kan göra. Jag har sårat, jag har blivit sårad, jag har lämnat, jag har blivit lämnad, jag har gråtit, jag har skrattat, jag har ångrat och jag har älskat. Jag har gjort många fel. En del av felen har varit i början och en del i slutet. Vissa saker har varit fel rakt igenom. Men jag har aldrig ångrat en sekund av någonting jag gjort för jag har alltid varit mig själv. När det handlar om kärlek skulle jag aldrig våga annat. Det har varit ganska skönt att bara haft mig själv att tänka på. Jag må vara ego men det är sant. Jag har gjort så mycket för andra människor hela mitt liv att jag sedan januari i år i princip bara tänkt på mig själv. Ett framsteg hos mig. Men nu börjar det kännas. Det skulle behövas. Eller i alla fall efter Kos.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0