.

Haha den här dagen gick typ upp i rök, eller i alla fall förmiddagen. Var och tränade och åkte direkt till skolan efter det. Där var det läskigt dött, inte en människa. Så jag låste in mina böcker i skåpet och drog. Skönt. Slapp bära hem dom också. Åkte hem och la mig uppe på taket och solade. Somnade. Såklart. Brände fejset och gick in. La mig i soffan och somnade om. Såklart. Vaknade nu. Känner mig nästan bakis och sjuk samtidigt, uh nej inge bra att sova på dagen. Nu ska jag äta lunch och försöka välja kläder till ikväll. Försöka.



Grattis Matilda, Mathilda och Hannah till studenten idag!


Kärlek
Postat av: matHilda

TACK FIANNN :D sitter hemma nu o e helt jävla full/bakis/ont i fötterna /ångest/tom/festklädd/nyduschad !!! :D

2010-06-02 @ 19:56:04
Postat av: Sofia

sv: haha gulle, det är ju så det ska vara :D hur bäst var din dag?<3

2010-06-03 @ 08:38:10
URL: http://ienmage.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha den var okej............. :/

2010-06-03 @ 15:23:09

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0