Blame it on the bag

Trodde det skulle gå skit på gymmet imorse eftersom jag sovit typ 3 timmar inatt men det gjorde det inte. Glömde bort att jag var trött så fort jag kom igång. Det fick bli spinning 45 minuter och bröst/triceps inne på gymmet. Träningsvärk från igår också. Orörlig atm. När jag kom hem gick jag och mamma ner till vår badbrygga och solade. Jag somnade och vaknade 1,5 timme senare. Ganska jätteosmart. Nu bräns det. Gick in och skulle börja lägga fram kläder till packningen ikväll, packade allt istället. Typiskt mig, när jag väl börjar kan jag inte sluta. Så nu är det bara två saker kvar, alla medicin mamma tvingar mig att ta med (arbetsskada) och att stänga själva väskan. Det sistnämnda lär inte ens bli av. Wiho!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0