24 Juli

Igår konstaterade jag att det var sjukt länge sen jag grät. Typ 3 månader sen. Jag har inget att gråta för längre verkar det som. Jag skulle inte tänkt den tanken för en lite stund senare så blev det krig och lite efter det så slog jag hötften i dörrhandtaget, plus att jag slog huvudet i microdörren på jobbet och fick största bulan. Så nu har jag gråtit igen, ungefär så mycket att det kompenserar mina 3 vita månader.

Vi hade i alla fall ganska mycket att göra på jobbet igår och det var bra för annars hade jag nog börjat gråta igen. Matilda och Kim kom förbi och umgicks med mig på min rast, finisar. Slutade 22:30 och tänkte dra ut och dricka öl med gänget men åkte hem istället. Somnade på en gång. Idag har jag varit och tränat och ska tillbringa dagen med min teoribok. Inte så kul. Börjar bli lite nervös. Typ.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0