Would you belive your eyes?

Det blev tyvärr bara spinning imorse, Jossan va sjuk och då orkade jag inte gymma själv. Så jag åkte hem istället, duschade och pratade med mamma. Nu sitter jag här klar att gå trots att bussen går om 50 minuter. Jag har insett hur farligt detta är, jag va nyss påväg att somna om och motivationen att åka in till stan igen och sen upp till skolan är lika med ingen just nu. Som tur är har vi bara halvlång dag.

Ikväll ska jag umgås och skratta med min trognaste vän (min lillebror), mamma och mormor. Det blir mysigt! Helg snart. Nu ska jag trycka det sista av mitt kaffe, sukta efter min jacka jag ska käpa (läs: få) någon gång och lyssna klart på världens bästa låt som spelas på radion atm.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0