When I get older I will be stronger

Igår var jag på East Street med mina syskon och blev gaddad och fick efter det ett "välkommen i klubben" av syskonen! Det va den finaste kvällen på länge. Tatuering, mat, dricka och syskon, kunde inte blivit bättre. Dessutom är jag så galet nöjd med konstverket, går knappt att beskriva!

Idag har jag inte tänkt att göra så mycket, har lite svårt att röra mig. Skulle kunna träna, men det gör för ont. Skulle kunna gå ut och supa mig redlös men det vågar jag inte. Så jag ska vara duktig, bearbeta detta på mitt eget sätt, se till att må någorlunda bra innan jag gör saker.

Så som ni förstår så lever jag, mår inte bra men jag lever. Har inte sovit i min säng en enda dag sen i tisdags, klarar inte det. Sover på soffan med TV:n på, det är nog det enda som funkar just nu.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0