Världens bästa 2009 blir världens bästa 2010

Känner mig så sjukt sliten idag, ändå slutade vi ganska tidigt igår. Trevligt hade vi iaf, dock att det inträffade några incidenter, men det löste vi så gott vi kunde. Idag när jag och Linus blev väckta kl 8 mådde inte nåon av oss så bra, jag tror jag somnade mer än 3 gånger på morgonen, vid frukosten t.ex.






I vilket fall som helst så åkte mitt Hjärta hem idag, lika jobbigt som vanligt. Det blir så himla tomt och det känns som att man börjar räkna dagar på en gång. Denna gång va det kanske inte lika jobbigt eftersom jag åker ner redan på tisdag igen. Jag har haft den bästa julen någonsin, att få ha firat den mer den jag älskar betyder mer än allt! Det har varit så sjukt bra den här veckan, jag älskar honom mer och mer för varje dag som går♥


Kärlek
Postat av: markus

tack för ett supernajs nyår fia! fina foton du valde ut, verkligen, snällt av dig! ;) Nej men kvällen var najs!;)

2010-01-02 @ 18:05:48

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0