Let's get ready to rumble!

Sitter i sängen och är för trött. Har varit vaken i en timme och ätit frukost och fixat mig, men ögonen vill bara sjunka ihop och kroppen vill lägga sig ner. Men det vill itne jag, här ska tränas! Jag hade tänkt köra Bodypump och Core nu på morgonen/förmiddagen och sen får vi se vad jag ska göra i eftermiddag och kväll. Troligtvis går jag och lägger mig tidigt eftersom det står morgonträning på schemat hela denna vecka. Det blir trätta ögon och träningsverk varje dag nu haha, men det är det värt!

Ne, nu ska jag byta musik på Spotify. Att sitta och lyssna på Enya innan man ska iväg och träna kl 9 på morgonen är bara sjukt, nu ska det taggas! Ciao.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0