Kärleken övervinner allt!

Natten till igår ligger jag i soffan. Väntar på att Linus ska bli färdig för att gå och lägga sig, har precis stängt av datorn. Känner hur kallt det är och jag fryser nästan så jag skakar. Linus bli klar och vill sitta vid datorn ett tag innan han går och lägger sig, jag blir nöjd av endast hans närvaro. Linus reser sig upp och går mot mitt rum, ska hämta något. Jag ber honom ta med sig täcket till mig och han säger självklart. Han kommer tillbaka och ger mig täcket. Han hinner precis släppa det innan han återigen tar upp det och lägger det på mig. Han stoppar om mig så att inget förutom mitt huvud är utanför täcket. Sen tittar han på mig, jag ler för att jag inser vilken pojkvän jag har. Han ler tillbaka och ger mig en puss. Sedan sätter han sig vid mina fötter med datorn i knät och jag somnar på en gång, fastän jag inte va så trött.

Jag har verkligen insett vad det är för pojkvän jag har, en människa kan inte vara bättre, finare och snällare än vad han är. En människa har aldrig behandlat mig så bra som han gör och en människa har aldrig brytt sig om mig så mycket som han gör. Jag har aldrig visat så mycket känslor för någon som jag gjort för honom. Jag har aldrig tagit så mycket hänsyn till någons behov som jag har gjort till hans. Jag har aldrig älskat något så mycket som jag älskar honom.

Det beror på Linus, han har öppnat så många dörrar för mig, så många dörrar in till mig. Han har fått mig att förstå vad kärlek och hur man älskar någon. Det jag känner är äkta kärlek på alla sätt och jag kan inte beskriva hur jävla lycklig jag är! Linus är mitt Allt och med Linus klarar jag allt!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0