It takes a fool to remain sane

På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.



1. Var är din mobiltelefon?


20 cm till höger


2. Var är din andra hälft?


skolan^^


3. Ditt hår?


är långt


4. Din mamma?


är bäst


5. Din pappa?


är någonstans


6. Det bästa du vet?


mig själv :)


7. Din dröm inatt?


att Lea lärde Sandor att prata, och att det fanns två Leabarn och att jag gick i en specialskola


8. Din dröm/ditt mål?


vara nöjd med det jag har, vilket jag är


9. Rummet du är i?


Linus rum


10. Din hobby?


allt där man inte sitter still...


11. Din skräck?


att vara rädd


12. Vad vill du vara om 6 år?


levande


13. Vart var du igår kväll?


i Linus kök, i Linus vardagsrum och i Linus rum


14. Vad är du inte?


lång


15. En sak du önskar dig?


ett bra jobb


16. Var du växte upp?


Kallhäll


17. Det sista du gjorde?


åt frukost


18. Dina kläder?


svarta


19. Din TV?


är stor och klumpig och har bara 1,2 och 4an :D

20. Ditt/dina husdjur?


finns inte


21. Din dator?


pimpad


22. Ditt humör?


vill inte :(


23. Saknar någon?
inte just nu


Kärlek
Postat av: Jenny

Blondie, haha! Du skulle ju bara svara med ett ord på frågorna ;)

2010-01-11 @ 16:58:46
URL: http://justeatme.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0