I rule the world and feel the fear in my enemies eyes!

Det kan hända att jag ibland undrar vad jag håller på med, när jag säger till mig själv att lugna ner mig. Det kan vara allt från att vara för speedad, för trött, för glad, för arg - till att jag tränar för mycket eller inte kan sluta skratta. Om man inte känner mig kan man nog tycka att det är jobbigt men jag vet att dom som känner mig gillar mig för den jag är och det är såhär jag är. Jag vet också att många av mina vänner tycker jag är en speciell kompis, för jag lyssnar alltid på alla och har alltid gjort. Jag mår bra av tillit och det finns nog inget jag uppskattar så mycket som när någon berättar nått för mig i förtroende.

I vilket fall som helst så är jag hellre lite för mycket, än inget alls. Jag hatar tråkiga människor som bara låter tiden försvinna och inte tar vara på ögonblicken. Jag har haft bästa veckan i mitt liv nyss och idag gick jag upp halv 8 för att träna, sedan va jag och åkte snowracer och brottades med Ludde. Det är sånt som gör livet värt att leva.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0