Fotbollsdag

Imorse ringde vår klocka kl 8, vi gick upp och åt frukost och skulle gå och träna. Bara det att jag somnade om och vaknade när Linus kom hem igen haha, kl 13! Jag fixade mig snabbt och gick ner, där Linus mamma hade gäster. Helt nyvaken! Iaf så drog vi till någon hall där de spelade Nyårscuppen, flashbacks kan jag säga, man saknar fotbollen nu! Där va vi i nästan 4 timmar och Linus lag vann hela skiten, efter en veckas spel typ, så kul att se honom så glad!
När det va slut gick vi hem i kylan, typ 10 minusgrader. Frös som ett as och det tog såklart längre tid än vanligt. I 45 minuter gick vi där medan Linus sjöng fina sånger haha. När vi kom hem va middagen klar och det har nog aldrig varit så gott att äta eftersom jag inte ätit på 10 timmar då. Nu blir det snart film och mys hoppas jag :)

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0