We're plastic but we still have fun

Sorry loves, har verkligen inte haft tid. Skola, träning, bilskola, fika, stress stress. Blev så mycket att jag struntade i allt jag hade planerat igår, förutom körlektionen och va ändå helt däck på kvällen. Udag har jag varit och tränat på morgonen, körde Bodypump en timme och sen sprang jag lite på bandet 15 minuter bara för att. Duschade och åkte hem, åt frukost nr 2 med mamma och satte mig sedan här. Har skrivit nästan en sida på miljöarbetet nu, ska skriva lite på min krönika också innan jag sätter på en film och bara chillar.

I eftermiddag har jag riskettan i tre timmar och i kväll ska jag träffa den absolut bästa människan i världen. Imorgon blir det shopping i Kista med den andra bästa människan i världen och på söndagnatt hade jag tänkt dra till afrika med världens världens bästa mamma. Nu ska jag återgå till pluggäcklet, men först ska jag boka halkbanan, slice!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0