Walking in sunshine, ohoo!

Min morbror med familj har bott på samma hotell som vi ska bo på, för ett år sen. Dygnet runt står mat och dryck uppdukat i mindre varianter. Efter kl 11 dukar de fram lunch iform av mat/sallader/kakor/glass/frukt/milkshakes/smoothies, plus vatten/läsk/öl/rosevin/drinkar. Vad man vill ha, dygnet runt. På kvällen kan man välja mellan grillrestaurang, thairesaurang, skaldjursrestaurang och afrikansk restaurang. Senare blir det underhållning och på natten nattklubb. På dagarna är det öppet gym och gratis massage och frisör. Så får man en timmes gratis vattensport om dagen, typ lära sig surfa. Jag tror jag kommer gilla detta, typ hur mycket som helst!

Har bokat kryssning 3 mars också, wiho! Nu ska jag kolla på Köping, skriver innan vi åker :) puss!


Kärlek
Postat av: kreski

du får ha det så jääättekuul!!! :D:D:D<3

2010-02-07 @ 23:51:35

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0