Tisdag

Förlåt för igår, hade inte tid någonstans. Helvetesveckan har börjat. Den består av skola, träning, bilskola och Paradise Hotel. (FINAL IKVÄLL!).

Igår tränade jag på morgonen och sen va det skola 9-16, raka vägen till bilskolan för körlektion efter det och sen hem och plugga. Jag lyckades somna på tunnelbanan och det har aldrig hänt förut, så slitet blir det redan efter några timmar.

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon till 7, kom till skolan och första lektionen va inställd. Har varit gladare än jag va då, det kan alla intyga. Slutade efter lunch och drog raka vägen till gymmet. Tränade en timme och nu sitter jag här. Vet knappt i vilken ende jag ska börja med allt jag har att göra. Ska iaf äta nått först, hörs ltie senare.

Love.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0