Time to go, see you soon!

Jag ser på facebook att folk inte gått och lagt sig än. Och jag är vaken. Så farligt känns det ändå inte, för det här är mer kväll än morgon, hade det varit en timme framåt hade det varit jobbigare. Somnade ganska oväntatt före 22 igår och väcktes av mamma 02. Har ätit en macka och fixat det sista. Ska åka i den tjockaste vinterjackan jag har eftersom det är Sibirien ute. Den får såklart ligga i bilen, vore faktiskt tragiskt att ha med den. Nu skas bilen skrapas och grejer (mamma kan ju glömma att jag tänker hjälpa till) och sen ska vi gå. Detta sker när jag suttit klart på min väska och fightats färdigt med dragkedjan. Som sagt, stämmningen mellan mig och den rösa väskan är inte på topp. Nu ska han få, herrå!

Sakna mig, ses om en vecka :)


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0