Like back in the days

Igår åkte jag hem till Lexie på eftermiddagen när vi degade och kollade på film fram till middag. Vi lagade middag själva (det är mycket att hurra för när det gäller oss) och drack massor med vin och bara snackade. Sedan drog vi ut och mötte Gabbi och co, för att sedan dra till Metro. Där va det lite för billigrt för att jag ska må bra idag. Men jävlar vilket litet dancecrew vi va, hade ont i fötterna redan kl 12 eller nått sånt. Drog hemåt någongång och däckade typ på en gång. Har ingen aning om hur många (hur få?) timmar jag sov innan jag gick upp till teatern imorse. Tillräckligt få för att nyss ha sovit middag i tre timmar tror jag.

Ikväll skulle vi gått på Grodan hade vi bestämt, men alla verkar vara sjuka och jag är jättetaggad! Vill verkligen ut! Får se vad jag gör. Nu ska jag hoppa in i dushen iaf, för det har jag inte orkat göra än. Sen ska jag inte äta middag, för jag mår galet illa. Ciao sålänge.


Typ lite så känner jag mig nu


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0