If it's all I ever do

Jag mådde verkligen inte bra imorse, kände mig sjuk och gråtig. Skyller på pms. För nu mår jag bra, så jag antar att det bara var tillfälligt. Jag har som sagt varit på körlektion och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15 så jag kan åka. Ska möta Lexie på Centralen och fixa hennes busskort, sedan åker vi hem till henne. Ikväll ska vi äta middag och dricka massa vin, sedan blir det utgång ikväll. Jag känner verkligen hur jag har att ta igen ikväll. Framförallt eftersom vi aldrig kom ut i lördags.

Löning idag, så det lär vara ett jävla drag ute inatt, det gillar vi! Imorgon har jag teater hela förmiddagen, vi får se hur det går haha. Ha en grym fredag loves, det ska jag ha!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0