Bästaaa

Mamma sitter och tittar på skidstaffet (va fan är skid-staffet? patetisk sport, staffettar gör man i löpning eller rodd eller nått, inte skidor). Så jag får inte kolla på mina vanliga "socialporr"-program, som hon kallar Andra Avenyn och Top Model. Dessutom hatar jag OS. Bara för att jag inte ska bli arg för att mamma kollar på skidstaffet så ska jag få kläder nu, ska internetshoppa på Junkyard. Jag har hittat världens bästa leggins, som jag klickar hem exakt precis nu. Min mamma är en fin mamma, "en stor Sofia" som Johanna kallar henne.

Leggings "Bendorf" - Fandango


Kärlek
Postat av: johanna

en stor sofia :') jag hoppas du hälsade

2010-02-26 @ 16:13:48
URL: http://johanna-svahn.blogspot.com

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0