♥ Dag 13 – Den här veckan

Jag är skitsur . För det första så får inte jag gå till akuten i farsta för att jag bor i sköndal och för det andra så har akuten i sköndal öppet 1 timme om dagen och alla gamlingar går före. Det bor bara gamlingar här btw. För det tredje så hade det ändå inte spelat någon roll eftersom man måste ha blåsor och sår över hela kroppen för att få pencilin. Så att jag har 5 stora äckelsvinkoppor som är öppna sår i hela armhålan och lite på knät, hjälper inte. Jag måste vänta ut det (medans det kommer sprida sig eftersom det redan har börjat). Det gör dessutom så jävla ont att jag vill gråta och jag har inte kunnat sova mer än några timmar inatt. Åh jag orkar inte.

Därför tänkte jag att jag kanske blir på bättre humör om jag gör Dag 13 nu. Den där veckan. Vilken vecka? den som var eller den som kommer?

Veckan som var började med att jag var hemma från jobbet med feber. Nu vet jag ju varför jag mådde så dåligt. Bakade pepparkakshus med mamma och gled runt i mjukiskläder hela dagen. I tisdags jobbade jag min enda dag den här veckan, hade lika roligt på jobbet som vanligt. I onsdags var jag hemma för att jag vaknade med feber igen. Åkte till skärholmen och julshoppade med lexie och var på we will rock you med mami på kvällen. Världens bästa kväll! Igår var jag hemma hela dagen, kollade på film och tv. Var bara social på telafon, msn och sms. Sa inte många ord. Idag skulle jag egentligen till läkaren men så blev det ju inte. Ska åka till Ikea och skärholmen med mamma snart, det kanske får mig på bättre humör. Måste nog åka naken eftersom jag inte kan ha någon tröja på mig. Over and out.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0