Hey baby

Hello! Idag har jag jobbat första gången sen i torsdags. Var ledig i fredags och sjuk igår, så jag har haft världens längsta helg. Jag ska dessutom vara hemma och bli frisk imorgon och är ledig både torsdag & fredag. Haha, det blir ingen bra tjäna pengar-vecka. Men det ska bli väldigt skönt. Jag behöver komma bort därifrån lite och så har jag tusen andra saker att göra nu innan jul. Jag måste träna, handla julklappar, sola, shoppa till mig själv och träna lite till. Idag jobbade jag i alla fall 8-14 och åkte till gymmet direkt när jag slutat. Har tränat och ätit middag. Ska hoppa i duschen och se på paradise. Näst näst sista avsnittet idag. Inte okej. Jag kommer gråta.



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0