Fin dag

Det här har varit den längsta dagen på länge och det har bara hänt bra saker hela dagen. Föruom att jag vaknade av att fastighetsskötaren borrade ett hål i vårt tak kl 8 imorse. När han väckt mig kunde jag inte somna om för jag var så hungrig, så jag gick upp och åt frukost och la mig och kollade på film. Bästa morgonen. åkte till gymmet vid lunch och var hemma igen vid 14. Kollade på mer film och provade alla kläder i min garderob(?). Vid 17-tiden åkte jag in till stan igen, mötte Matilda & Kim för att köpa julklappar. För en gång skull köpte jag bara julklappar och inget annat. Kom på att vi inte ätit nått sen lunch, så vi gick till en thairestaurang och åt middag. Där satt vi i 2 timmar innan jag åkte hem. Frös ihjäl på vägen. Har precis tagit alla mina mediciner och ska dricka te och kolla på tv. Är trött som få. Längtar till julafton, haha :)


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0