♥ Dag 7 – Min bästa vän

Alexandra Chatall
Det finns inget som vi inte gjort tillsammans. Och då menar jag verkligen det. Vi har festat, åkt flera mil för att köpa sprit, varit på galna efterfester, däckat, spytt, träffat killar, jobbat, dansat, varit fast mitt i ingentans på natten i 20 minusgrader, gråtit, skrattat, slagits, sprungit ifrån människor, gömt oss, blivit jagade av polisen, smygrökt, ringt Maria Pol, gått barfota från krogen, dansat hela nätter, varit ute hela nätter, åkt kryssningar, somnat på golv, varit i Magaluf och på Kos tillsammans. Vi har gjort allt!

Vi träffades under sjuka omständigheter och det var inte alls meningen att det skulle bli vi. Men det blev det och jag kan utan tvekan säga att du är det bästa som hänt mig. Det finns ingen som du. Du är den enda som ser allt. Det spelar ingen roll vad jag säger, du vet alltid vad det är jag egentligen menar. Jag kan aldrig hålla på sanningen för dig, för du genomskådar allt. Du är den enda som kan ta ner mig på jorden när jag själv inte längre har kontroll. Du lever mitt liv åt mig när jag inte orkar själv. Du är en del av mig och jag skulle aldrig klara mig utan dig. Du är världens bästa vän och jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva ♥




Kärlek
Postat av: LEXplex

MEN sööööööööööööötaste lilla gulleplutt! du är bäst bäst bäst, glöm det aldrig! <3

2010-12-09 @ 20:48:24

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0