♥ Dag 6 – Min dag

Imorse när klockan ringde träningsdax (dvs 05:15) var jag helt täppt, svettig och hostade. Jag gick ändå upp och åt frukost och packade ihop mina saker som om jag skulle åka och träna. Men när allt plötsligt blev svart och det snurrade i hela huvudet bestämde jag mig för att vara lite smart. Jag gick och la mig en stund till och åkte med Erica direkt till jobbet istället. Sov i bilen hela vägen till kista. Var sjukt effektiv på förmiddagen och fick mycket gjort. Vid 12 gick jag och syster och hämtade lunch som åt tillsammans med resten av säljflocken. Skrattade ihjäl mig som vanligt. Jobbade lika effektivt på eftermiddagen så att jag kunde gå kl 15. Åkte och tränade då istället. Rygg + 30 minuters kondition. Bra pass. Åkte hem, drack en p-drink, åt ett äpple och hoppade i duschen. Nu sitter jag i mjukisar och väntar på att mamma ska komma hem och laga mat till mig. Rätt så bra dag!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0