♥ Dag 3 – Mina föräldrar

Min mamma
Älskade älskade mamma, bättre får man leta efter! Det finns ingen jag älskar så mycket som min mamma. Ord kan inte besriva vad hon betyder för mig. Min mamma ställer upp för mig till 100% dygnet runt, varje dag. Min mamma är den enda som ser på mig när något är fel och är den enda som kan läsa mina tankar. För det kan hon. Min mamma är mer än allt för mig och jag skulle göra allt för henne. Världens världens världens bästa!




Min pappa
Lilla pappa. Finaste pappa. Vi har inte haft det så lätt han och jag. Vi har fått jobba på vår relation rätt mycket och han är den som ansträngt sig mest, vilket har lönat sig. Jag trodde inte riktigt att vi skulle kunna ha det så bra som vi har det nu. Men vi har det väldigt bra nu och det är jag så glad för. Bästaste pappa!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0