♥ Dag 12 – I min handväska

Jag byter alltid väska beroende på vad jag ska göra. Oftast har jag min träningsväska eftersom jag alltid har tränat eller ska träna. Men vissa saker har jaga alltid i väskan oavsett vad jag ska göra.

smink, hårspray, parfym, handkräm, nycklar, vantar, safespray (haha), plånbok, körkort, iPod, tuggummi & halstabletter. sen har jag alltid mobilen, läppsyl och busskortet i fickan. och om jag ska träna eller har tränat så har jag allt det här + träningskläder, skor, handduk, duschcream, shampo, balsam, träningskort och gymhandskar. Bara.

Kärlek
Postat av: sanna

Jag har oxå letat efter den tröjan... sen i somras! Känns sådär att man hittar den nu, typ ett år senare! Haha!



2010-12-16 @ 14:05:02
URL: http://thesanny.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0