27 December

Idag var tanken att jag skulle möta Markus i stan och shoppa på mellandagsrean men han mådde inge bra, så vi var bara i farsta i en halvtimme och letade efter strumbyxor. Fanns inga svarta, tunna strumpbyxor i strl S i hela farsta. Helt sjukt. Istället köpte jag en vanlig svart tröja och rosa blommor att ha i håret på nyår. När vi kom hem råkade jag också köpa 2 klänningar på Nelly.



Tape mini dress SEK 139, Vero Moda - NELLY.COM
 
denna + en till

Vi åt lunch och gick och hyrde film. Sedan körde jag hem honom och hämtade mamma. Nu har vi ätit middag och jag väntar på Svenska Hollywoodfruar. Nu är mina svinkoppor borta helt och jag äter min sista pencillin imorgon, så då ska jag jobba. Var typ 2 veckor sen.

Kärlek
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 01:59:26
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0