25 December

Jag hade världens bästa julafton. Åkte med mamma hem till pappa vid lunchtid igår och började med att äta gröt med erica, ludvig, lea, farbror och faster. Efter det satt vi och pratade i två timmar innan Kalle började. Tiden försvann. Kollade på Kalle och sedan kom bror med tjej. Som flest var vi 11 personer och en hund. Öppnade julklappar i två timmar. Har aldrig sett då mycket julklappar i hela mitt liv, helt galet. Jag fick biljettter till Hair på stadsteatern, biljetter till Romeo & Julia på göta lejon, ett Tomas Sabo halsband, en parfym, ett armband med 'sofia' ingraverat, tre par skor, en pyamas, rosa sängkläder, avatar-filmen & pengar. Är supermeganöjd!

Idag har jag chillat hela dagen. Väntar på mina fina vänner. Vi ska äta middag, dricka rosa Moet och gå ut. Jag är så taggad!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0