16 December

Igår fixade jag nästan alla julklappar med lexie. Vi var i skärholmen i nästan 3 timmar och bara shoppade. Bästa. Så nu är både hon och jag helt klara och det känns väldigt bra. När vi var klara körde jag lexie till gullmars och åkte hem och sov lite till. På kvällen var mamma och jag och såg we will rock you på cirkus. Vi hade världens bästa platser och det var så jävla bra. Jag hade gåshud i 3 timmar. Det var det bästa jag sett. Somnade direkt när jag kom hem och sov till 11 idag. 11 timmar och jag är ändå trött. Jag borde få bli frisk någon gång. Har kollat på näst sista avsnittet av paradise och ätit frukost. Tror inte jag ska gå ut på hela dagen faktiskt. Ska bara kolla på film, äta och vänta på finalen av paradise ikväll. Heja Erik & Lin!



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0