That's the way it works

Idag har jag nog gjort allt man kan göra. På en dag. Och då menar jag allt, om man räknar från kl 12 inatt. Jag har bland annat fått kramar, sovit gott, myst, mått dåligt, tagit alvedon, varit ledsen, varit glad, gjort någon glad, gjort någon annan besviken, smsat och ringt. Jag har också både lagat mat och bakat kladdkaka. Mira och Issa är påväg och när de kommer ska vi äta och sedan börjar kvällen. Om kvällen blir som det brukar bli när vi är ute tillsammans kommer min lista bli betyligt längre. Jag känner mir själv. Dessutom kommer Issa komma försent (redan fixat), jag kommer dricka för mycket och mira kommer få ragg. Hade lexie varit med så hade vi dessutom träffat någon vi absolut inte vill träffa. That's the way it works!

Nu ska jag fortsätta tagga och invänta mina fina :)

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0