As long as I coming home for you

Du heter: Sofia
Smeknamn: Kärt barn har många namn, men mest fia

Låt som när du är ledsen sörjer till: Fix you

Beroende av: Musik, träning och mat. haha.

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad
Stämmer det? För det mesta

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår

Hur imponerar man på dig? Vara snäll och visa respekt (vilket väldigt många är dåliga på)
Brukar du skratta för dig själv? Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja men det känns pinsamt att skriva det till dig" haha...

Var bor du? Sköndal

Trivs du där? Jaa!

Hur svarar du i mobilen? Hej

Vem ringde du senast? Ken

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma undrade om jag ville ha något från affären
Antal timmar sömn inatt: 5

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja
Hur känner du dig nu: Glad, lite uttråkad bara

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Äckligt

Vad saknar du: Mysiga kvällar

Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag nog, kommer inte ihåg vad jag gjorde. haha.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika. Mellan 22-02 om jag inte är ute. Typ.

Är du blyg? Aldrig!
Sysslar du med någon idrott: Gymmet <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Gå ut och ragga brudar!

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Lite :)
Vad gör du i morgon: Tränar, kör mamma och är med markus

Vad är det värsta du vet? Respektlösa killar (och tjejer med för den delen)

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Absolut!

Vad är det finaste du fått? Oj mycket! kärlek? :)
En speciell dag du minns: 10 septemer 2009

Du samlar på: Änglar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma<3
När grät du senast: Idag hos tandis

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en bil till mig och en till mami

Vill du gifta dig: Ja :)
Vill du ha barn: Ja, många :)

Är du musikalisk? Lite

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Many times

Biter du på naglarna: Inte längre :D


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0