30 Augusti

Det har varit dåligt med uppdatering de senaste dagarna. No exuse. Så jag tänkte berätta lite kort om dagarna spm varit.

I fredagskväll kom Mira och Issa hem till mig och åt middag och drack vin. Sedan åkte vi in till stan och satte oss på sogni. Efter en stund gick vi upp mot det nyöppnade Lobby där vi dansade hela natten. Tog med mig Issa hem som sovsällskap och somnade runt 04:30.

I lördags gick vi upp 8. 3,5 timmes sömn. Åt världens frukost och åkte in till gymmet. Där körde vi eriksdalstrisset för första gången. Vi simmade 500 meter, var på ett 75 minuters spinningpass och sprang årstaviken runt på 7,5 km. Vi klarade allt. Och jag gick inte ett enda steg under löpningen. Sprang hela vägen. Så stolt att klara det även fast vi tränat i 1,5 timme innan. Efter det åkte jag hem och fixade mig och mötte upp Lexie i stan. Där shoppade vi skor och åt middag på mongolian babeque. Och jag fick en tidig födelsedagspresent. Bästa vän! Åkte hemåt vid 20-tiden, somnade så fort jag kom hem. Hade sat alarmet på 02:00. Gick upp, drack kaffe och åkte och hämtade mamma på arlanda. Bästa mamma! Somnade i bilen på vägen hem och sov till 11 på söndagen.

Igår så sov/vilade jag hela dagen. Inget annat. Riktigt värd dag.

Idag jag har jag jobbat hela dagen och åkte direkt från jobbet till gymmet. Ett spinningpass + bröst och ben. Riktigt bra! Nu ska jag kolla på tv och sen sova tidigt. Jobb imorgon också.


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0