15 Augusti

Godmorgon! Vilken helg jag haft! Så himla bra och jag behövd. I torsdags åkte jag med markus hem till honom i trosa och så chillade vi där hela kvällen. I fredags var det kräftskiva hos Melanie i trosa där vi åt kräftor och drack snaps och vin hela kvällen innan vi gick hem mitt på natten. 1 timme tog det. Flytta aldrig ut på landet!

Igår vaknade vi lagom slitna hemma hos markus i värmen. Så jobbig förmiddag. Vi tog 13-tådet tillbaka till stockholm och jag krigade mig hem från centralen med världens packing i värmen. Dog gång på gång. Vilade ett tag och sedan kom lexie med sushi och cider som vi satt på ballkongen och åt/drack. Sedan åkte vi in till stan och mötte issa på Sogni innan vi gick över till Laroy och träffade massa roliga människor! Var hemma 4 imorse. Riktigt lyckad helg!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0