Sunny day

Sitter och kastar i min lunchen, är hyperstressad. Var som sagt och körde två grymma pass på gymmet - ett spinningpass 45 minuter och ett triceps/ryggpass i 45 minuter. Så nu är jag något trött samtidgt so jag stressar ihjäl mig. Måste duscha och fixa mig och packa upp och packa ner på en timme, ska nämligen möta Bella och Felicia på Medis kl 3. Det blir nog fika och massa skratt eftersom vi alltid börjar prata om så konstiga saker när vi ses. Efter det ska jag till TacoBar och hämta mitt schema som äntligen är klart, dax att börja tjäna lite pengar igen.

Det är världens finaste väder ute och det är hur varmt som helst. Jag funderar helt ärligt på att inte ta någon jacka alls. 



Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0