Speechless

Inatt sov jag hos Lexie eftersom vi fick skjuss dit. Vi tittade på inspelade filmer från kvällen, skrattade lite och åt mackor innan vi gick och la oss vid halv 4. Klockan 6 gav jag upp och åkte hem då hade jag hostat konstant sen vi gick och la oss. Jag hade jag tagit hostmedicin två gånger och druckigt tre glas vatten och hostade ändå tills jag spydde. Kom hem och tog morfin hostmedicin och somnade dirket. Sov till 11 och åkte till skolan.

Nu är jag så trött i kroppen efter allt hostande att jag skulle kunna somna ståendes. Om en halvtimme är det Andra Avenyn som jag måste kolla på innan jag somnar. Är så jävla arg för att jag måste banga världens kväll imorgon pga det här! Som tur är har jag världens bästa Markus som gör min sällskap imorgon iaf, ♥


Charmigt


Kärlek
Postat av: Elli

Stackare! Skitsynd att du inte kan följa med nu. :(

2010-04-21 @ 22:14:48
URL: http://ellinorthungren.blogg.se/
Postat av: isabella

sötgurka :*

2010-04-22 @ 12:49:48
URL: http://izab3lla.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0