Mösspåtagning

Mösspåtagningen. Jag förstår inte vad det är, har hört att alla tar på sig mössorna, Mathias håller tal och man sjunger en sång, that's it? Det låter iofs ganska bra men är det så man gör? Jag sitter just nu och försöker bli nervös för det här känns som något man ska vara lite nervös för och att det ska pirra lite i magen. Just nu är jag bara trött och mätt.

Så nästa problem, vad ska man ha på sig? Jag stod, helt ärlig, och letade kläder till mösspåtagningen i 1,5 timme igår men har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig. Överklätt, underklätt, påklätt, avklätt? Pinsamt. Jag känner på mig att det kommer bli fel på något sätt.

Det får väl bli som det blir. Nu ska jag googla på "mösspåtagning" och sedan ska jag lägga min mössa vid ytterdörren för så mycket har jag fattat, jag ska ha med mig den!



Kärlek
Postat av: Isabelle

Hahah googlade oxå det!

2010-04-30 @ 18:22:07

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0