I've got a feeling

Körlektion 7:30 är inte så nice. Inte att gå upp 6 när man börjar 11 heller. Men när man får höra att det är så nära nu och att man ska kanske ska kolla upp när man är ledig de närmsta veckorna, då blir det nice. Även fast det är morgon. Nu ska jag sova en stund innan jag åker till skolan. Har matte i en timme och sen ska jag luncha med flickorna.

I eftermiddag blir det bodypump/spinning med Issa och kanske lite shopping innan, har fått mystiska pengar på mitt konto som jag mer än gärna använder. Känner på mig att det här kommer bli en av de bästa dagarna på länge!



Kärlek
Postat av: cilla

finis <3

2010-04-28 @ 12:57:54
Postat av: Sofia

sv: du är finis :D

2010-04-28 @ 21:58:28
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0