It's a risk that I take for the chemistry

Jag börjar undra vad som är fel på mig, var får jag all min energi ifrån. Efter att ha pressat på gymmet imorse så var jag i skolan hela dagen och jag var dessutom glad och trevlig hela dagen, vilket är smått ovanligt. Därifrån gick jag och gjorde en sak lite snabbt och sedan vidare till gymmet en gång till och kärde ännu hårdare. Jag som sovit middag minst en gång om dagen och varit trött hela lovet.

Ikväll är det Andra Avenyn och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtat. Då ska jag lägga mig i sängen, kanske äta godis, och bara titta. Känns som jag gjort mig förtjänt av det efter en hel dag i skolan och två träningspass. Dessutom har jag diskat, tänk på det mamma!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0