Dancing in the dark

Det blev inte mycket till äventyr, synd det för jag hade så velat det. Istället va jag på Mini hela förmiddagen och målade kulisser med Linda, Malin och Anna. Det va riktigt mysigt även om jag är sämst i hela världen på att måla och matcha färger. Jag fick färglägga och det blev lika dåligt det. Kanske därför jag inte har kvar några målarböcker från när jag va liten, för jag va så dålig på att rita.

Efter det åkte jag hem och vände, gick till Farsta för att kolla lite saker. Mötte Issa en snabbis och åkte hem igen, i äckelregnet. Nu ska jag vänta in mamma och maten och sedan vila och kolla på TV hela kvällen. Högskoleprovet imorgon, hela dagen, och om man kunde ha mer ångest än vad jag har nu så skulle jag ha det + det jag redan har. Jag mår illa och känner mig naken, rädd och exposed när jag tänker på det. Nästan så jag vill tröstäta.

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0