Catch me if I fall?

Körlektionen imorse gick jättebra och provet i skolan gick också bra, jag slutade för två timmar sen och solen har kommit fram. Ändå är det något som inte är bra, känner mig nere av någon anledning. Det känns som jag inte vet varken in eller ut just nu och som att jag inte har koll på något. Har noll inspiration och är allmänt seg. Hoppas det försvinner snart för jag orkar inte gå omkring och må dåligt.

Hade tänkt prova kläder till Lexies skiva imorgon. Temat är "over the edge" och jag vet ungefär vad jag ska ha på mig. Tycker temat är grymt, jag ska verkligen dra det över gränsen! Sen vid 5 är det träning och jag åker nog in lite tidigare och ser om jag hittar något nytt till mig själv. Tror jag behöver det!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0