<3

Många konstiga samtalsämnen och mycket skratt med tjejerna i stan, som vanligt! Jag kommer på ibland hur mycket jag saknar vissa människor när jag träffar dom, eller hur mycket jag har saknat dom när jag träffar dom. Som Felicia och Bella. Har saknat dom hur mycket som helst fast jag inte tänkt på det, utan kom på det nu. Det finns vissa människor som man alltid kommer tycka om no mather what och som man alltid kommer sakna hur mycket man än träffas. Dem här två är sånna.

Vi satte oss i alla fall i Kungsan i solen och snackade massa skit tills det blev kallt och började regna (eller om det va stänk från fontänen). Vid 19-tiden ska jag ut på prommis med Jenny, ska bli jättenice eftersom det va tusen år vi träffades ♥


Kärlek
Postat av: isabella

<3

2010-04-27 @ 19:12:21
URL: http://izab3lla.blogg.se/
Postat av: felicia

du är verkligen sötast! <3

2010-04-27 @ 23:45:34
URL: http://ciaofelicia.blogg.se/

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0