23 April

Jag förstår mig inte på dig. Jag förstår verkligen ingenting. Nu har det gått så lång tid att jag faktiskt inte bryr mig egentligen, och jag menar det. Jag har verkligen försökt förstå vad det är du vill och vad du håller på med och jag har försökt se det ur ditt perspektiv men det hjälper inte. Jag har egentligen inget emot det men jag bara undrar. Och jag känner dig så bra att jag vet att jag aldrig kommer få något svar på det. Det stör mig, så jävla mycket.

Nu ska jag åka och repa på Grease och bara ha roligt. Sen ska jag ta hand om mina minsta barn på teatern och få massa kramar och pussar. Efter det ska jag rensa hjärnan på gymmet och ikväll ska jag dricka och dansa bort mina bekymmer. Sounds good!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0