18 April

Har varit en liten sväng på gymmet (nej jag vet att det inte är så bra och att man kan dö av allt möjligt om man tränar när man är sjuk) och körde ett lätt pass på en knapp timme. Hade dött av tristess annars, eller börjat klättra på väggarna eller tröstätit så jag tyckte jag gjorde ett bra val.

Om någon timme ska jag köra till täby och kolla på Luddes första fotbollsträning. Tydligen så börjar man när man är 4 år nu för tiden. När jag va 4 år kunde jag knappt gå rakt och jag kunde deffinitivt inte ta instruktioner. Jag undrar på riktigt hur det kommer sluta... tänkte ta med mig kameran i alla fall. Hörs lite senare så ska jag berätta hur många barn som började gråta under den där timmen. Ciao bellas!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0