-

Idag har det varit fullt ös hela dagen, sprungit fram och tillbaka överallt och gjort allt. Men jag älskar det, det är så jag vill ha det, annars går min värld under. Började dagen med körlektion och sedan skola en timme. Åt lunch ute i solen med Jenny, Jossan och David och det va så mysigt och behövligt! David drog tillbaka till skolan och vi tjejer shoppade på Götgatan (told you so). Vid 14-tiden åkte jag till odenplan för att sola. Somnade och vaknade 25 minuter senare med ansikskanonen på. Drog och tränade och nu sitter jag hemma med världens rödade kinder och tröttaste kropp.

Borde egentlligen vara död nu men är hur pigg som helst. Ska gå ner till affären och köpa jordgubbar och godis och sen gå hem till Jenny och dricka te på hennes ballkong. Fint avslut på dagen!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0