Time's fly!

Den här dagen har varit lite seg. Vår lärare vi skulle ha hela dagen va sjuk så vi slutade innan vi ens börjat idag (lite synd eftersom jag ansträngt mig som fan för att 1. gå upp kl 6 och 2. komma i tid). Det slutade i alla fall med att jag och Jenny satt kvar en timme och gjorde matte, duktiga!

Åkte hem så att jag va hemma vid 11, chillade till halv 4 typ då jag åkte till H&M i ringen. Köpte jeansleggnings och min väst som jag längtat efter, nicenice! Därifrån gick jag ner till Eriksdal och tränade i 1,5 timme. Det känns verkligen som jag kommit igång nu och det är verkligen skönt eftersom träning är det bästa jag vet!

Har precis käkat middag och ska nu hoppa i duschen. Därefter blir det idol, plugg och telefon med Linus...i den ordningen. Kan ju hända att jag pluggar och kollar på idol samtidigt som jag pratar med Linus, risken finns ju fakiskt. Inget jag sörjer...

Puss


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0