Stamp on the ground

Kortisdag i skolan idag, matte i 1,5 timme och det va allt. Lagom skönt då man egentligen är för sjuk för att gå till skolan. Om man går natur och har så lite matte som vi har är det farkligt att missa en lektion för då är man närmligen körd. Så när jag vaknade och mådde jättedåligt imorse slet jag mig upp och åkte till skolan. När jag kom dit halvt död hade vi bara eget arbete på matten, jag ville döda båda mig, Morteza och någon annan.

Efter matten åkte jag till Lexies skola. När hon slutat gick vi och åt lunch på nått indiskt ställe bredvid, vilket troligen är anledningen till att det kliar överallt just nu haha.

Eftre det direkt hem, la mig i sängen vid 1 och vaknade nu, hade inte ens en aning om att jag somnade. Hostar som aldrig förr och har ett mYggbett på foten. Emoblogg. Idol ikväll, M-I-S-S-A I-N-T-E!



Världens bästa låt♥


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0