Rise and Shine!

Jag har inte varit vaken före kl 9 en enda dag på ungefär...snart 4 månader. Haha herregud, va tragisk jag låter! Men det är sant, jag har inte behövt. Förutom idag då. Matte D kl 8:30, rent ut sagt äckligt. 1,5 timmes sinus och cosinus och tangens och x och vinklar och trianglar och Morteza. Åh jag får ångest redan! Inte nog med det, efter matten har jag världens håltimme också. 3 timmar sådär.

Okej klockan är halv 7, märks det? Efter skolan i eftermiddag ska jag raka vägen till Mini för lite jobb, det finns typ inget gulligare än att se 3-4 åringar spela teater seriöst! Sen blir det hem till Lexie en stund och efter det solarium och dans! Lååååång dag, vem kommer däcka ikväll?


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0