Like a Brigde in the room!

Det va ett bra tag sen, I know it! Jag skuller på att jag haft för lite tid och att jag faktiskt inte haft någon lust att blogga. I lördags när jag och lexie kom hem från krogen kl 6 på morgonen låg vi faktiskt och diskuterade det här nästan en timme (...och somnade vid 07). Jag känner lite så att visst är bloggen rolig och fin och jag får faktiskt ut en hel del av att ha den. Men att sitta och skriva vad jag gjort och inte gjort, det passar inte mig. Lexie sa något väldigt smart och det är att "det är ingen idé att sitta och skriva ner allt man gjort, för om man inte kommer ihåg det ändå så har det aldrig varit värt att minnas"...och så är det nog! Så om jag ska ha kvar den här bloggen så måste jag nog komma på lite nya idér och den kommer bli av ett annat syfte. Men än så länge kör jag på, jag ska bli bättre det lovar jag!

Bara för att göra det som jag nyss sagt känns konstigt så ska jag berätta hur helgen var. I fredags drog jag ut och mötte upp Lexie och senare även Tess, Carro och Amanda. Drog till The Bridge där jag även träffade på lite annat löst folk, mycket nice!

I lördags va det först Mini hela förmiddagen och på kvällen blev det ännu en utgång. Efter lite åkandes hit och dit, samt en del väntade så följde vi tillslut med Robert till Whiteroom! Haha I know...not my kind of place, men så nu har vi i alla fall varit där!

Nu: Skola!

Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0