Knock me down!

Hello! Va dålig jag är på att uppdatera och ännu sämre eftersom jag typ är ledig hela tiden. Aja, får väll bli bättre på det här I guess! Idag hade jag tänkt vara i skolan 8:30 men jag försov mig (såklart) 3,5 timme. Och nej jag vet det är inte nådigt, men det är sanningen. Som tur va hade jag min första lektion 13:15 så det va lugnt.

Efter en enda lektion drog jag till Eriksdalsbadet där jag mötte upp Issa för lite (läs: mycket) träning. 75 minuters Bodypump och Spinning. Det va galet, vi bara tittade på varandra och skrattade när vi hade tis dör musiken va galen, instruktören va galen och övningarna va galna. Men skönt va det! Träna med träningsverk är inte lätt, imorgon blir det ännu mindre lätt.

Nu har jag ätit middag och ska snart lägga mig i badet och efter det Idol och plugga. Lite senare blir det nog ännu mer plugg och Linusprat, like it! Nu, badet!


Kärlek

Kärlek:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0